16:59

Tjena
Idag har jag vart hemma på förmiddagen  sen var jag och handlade blommor med pappa, när vi va klara hämtade vi mamma på jobbet. Sen stannade vi vi en till blommaffär på vägen för att kolla om dom hade tomater, de hade dom :). Den blommaffären va väldigt nära brommaflygplats, när ett plan skulle starta så dundrade de väldigt högt!!
Ikväll kommer min syrra hem igen, hon kan gärna stanna på campingen lite till :p Men hon skulle komma hem ganska sent så ja hon e borta ett tag till. Men gu'va va jag e snäll mot syrran. :p
Vädret va bra idag, tills...det började...REGNA! :( Detta eviga regn, hur länge kan de regna igentligen? Aja man fick iaf se lite sol idag. Hur har vädret vart hos alla gulliga läsare idag då?? Hoppas att ni har fått fint sommarväderr idag! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0