New class

Har inte så mkt att berätta just nu. Jag o mamma gick till centrum o fixade lite, vi åt även där för pappa kom dit o då tyckte mamma att vi lika gjärna kunde äta där. Sen var vi kollat på film, vi hade lite godis som vi åt också, nu mr jag illa trots att jag bara åt nåra bitar. O juste vi fick även klasslistorna från spånga idag, jg kom med Jacke o Noelia. asså dom jag ville komma med. Sen kom va de även nåra från fotbollen, men dom ar jag väll ingen superkontakt med :p O de som jag e sur över just nu är att vi börjar typ en dag tidigare än alla andra! Oc en timme tidigare än 8:or & 9:or :\ Jaja iofs börjar vi ju tidigare typ för att vi e nya o inte hittar mm. Men ändå en dag tidigare, BaJs!  Oj jag hade ändå en del att berätta :p // J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0