Midsommar

Hellooo!
Idag har jag typ chillat hela dagen. Jag hann börja på en bok och läsa ut den. Och börja på en ny. Det var typ vad jag har gjort idag. Sen åkte vi hem till mormor och morfar på middag. Emma har till och med gått till kompisar. Fast vi är hos mormor och morfar på middag och fast det är midsommar! Kan hon inte vara utan dom en enda dag? Hon var med dom igår och i förrgår och iförrförrgår osv....  Iallafall så har jag tråkigt nu så jag skriver lite. Fast det blir inge långt. Hinner inte.
Hejdå xoxo  // M


Jag och syrran för några somrar sedan, vid min morbrors stuga i skogen ( i Härjedalen)
Tog typ en timme att ladda upp, :P

Kommentarer
Postat av: ronja

Hejhej!

tyvärr kom du inte vidare i min tävling om att bli veckansblogg på min blogg`! men det finns ju alltid andra veckor ellerhur? :D ha en fin dag!:D

2009-06-20 @ 03:39:15
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0