Hejsan tjosan

Idag var vi ( jag, syrran, mamsen och papi) och klättrade i solna klättecenter. Jag tycker det är jättekul att klättre. Då får jag chansen att vara den lilla klätterapan som jag egentligen är. I slutet var jag så trött i armarna att de kändes som spaghetti. När vi kom hem så beställde vi pizza ( jag åt kebabpizza) och efter maten så fotade jag Molly lite när hon typ halvsov med en tuggpinne i munnen :P

 <-------- Molly sötnos


  <---- Min kompis Åke är ute i solen :)

  <-------- har jag nämnt att jag har en papegoja?

Nä nu är jag jättetörstig så jag ska gå och hämta ett stort glas vatten :)
Och jag tror syrran hade ett i golvet nyss... lät så iallafall :P aaaah! ett till!!!! hahaha haha TVÅ GLAS!! :P


hejdå :) pussar o kramar // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0