Heeeeeej. :)

Som ni märkte så är det en ny och bättrre mixpod på bloggen nu. Den förra var ju inte så bra så :P Så kommentera gärna och säg vad ni tycker om låtarna.
Idag har jag inte gjort något spec. Jag var med Lina några timmar innan hon åkte, hon ska fira midsommar på Åland. Som vanligt så ser det ut att vara regn imorrn. Kommer inte ihåg senaste gången det var soligt på midsommar. Eviga regn....... Det känns som om de närmsta dagarna blir tråk-dagar, men jag ska försöka vara med kompisar elr nåt så att det inte bara blir tråk. Det skulle inte skada med lite värme så att man kan vara utonhus och ha vattenkrig och hoppa studsmatta.  

Jag har några frågor: är den här bloggen intressant?
Kan vi göra något för att få den intressantare? typ kortare inlägg från mej :P?
Vad vill ni läsa om?

puss och glöm inte att svara på frågorna   // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0