Bloggfria dagar

Ola, Bolla!
Som Julia skrev så har jag sovit över hos mormor och morfar och jag ville inte skriva då in case att de skulle störa sig på ljudet av det gamla stora tangentbordet. Men jag kom på senare att det nog inte var någon risk. Mormor och morfar är som döva utan hörapparater,men då hade jag redan stängt av datan och pallade inte sätta på den igen eftersom den är superdupermulti-seg. Och inte kunde jag skriva när jag kom hem heller. När vi gick till mormor och morfar så hade syrran nycklarna och hon tog med sej dom hem igen när jag stannade kvar. Och det kom jag ihåg när morfar hade skjutsat mej hem. Om jag hade kommit ihåg det lite tidiggare hade morfar kunnat ta med nycklar eftersom dom också har hem till oss. Men nu så hade ingen av oss nycklar. Mamma var på jobbet och pappa med. Syrran då? Jag ringde till henne men då var hon " i vällingby med Madde".  Och det tar typ en kvart från Vällingby hem till oss att gå. Men hon var ju "i Vällingby" så hon kunde tydligen inte gå hem och låsa upp åt mej. Så jag gick till mickis istället och var där en stund. Sen skjutsade mamma oss till expert i Vällingby där Noelias pappa skulle hämta upp mej, mickis och jossan.  Hos Noelia så hoppade vi studsmatta och hade bollkrig :P Sen när Julia och Hanna kom så åt vi ( fläskkarré med potatis) . Jossan äter (åt) egentligen inte fläsk, men hon smakade iallafall och tyckte det var gott :) så nu är det bara korv som hon inte äter :)
Sen kollade vi på film : Marley and me och Coraline. Coraline är egentligen en skräckfilm för barn, men den var lite läskig ändå :P och faktisk ganska bra :)

Sen på morgonen spelade vi Mario bilrace på Wii. Det var jättkul :) Vi blev som beroende. Jag har tjatat på pappa lite att vi ska köpa Wii, men vi får se hur det blir. Vi har redan ps2.

xoxo // M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0